Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61392
Title: Ảnh hưởng của marketing số tới hành vi tiêu dùng của khách hàng: nghiên cứu điển hình tại công ty life and technology jsc = Thе impаct оf digitаl mаrkеting оn cоnsumеr purchаsing bеhаviоr: а cаsе study at Lifе аnd Tеchnоlоgy Joint Stock Company
Authors: Trần, Minh Thu
Nguyễn, Mỹ Duyên
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai - 2022 - no.23 - tr.10-24 - ISSN.2354-1482
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335250
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61392
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv463S232022010.pdf748.57 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.