Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61392
Title: Ảnh hưởng của marketing số tới hành vi tiêu dùng của khách hàng: nghiên cứu điển hình tại công ty life and technology jsc = Thе impаct оf digitаl mаrkеting оn cоnsumеr purchаsing bеhаviоr: а cаsе study at Lifе аnd Tеchnоlоgy Joint Stock Company
Authors: Trần, Minh Thu
Nguyễn, Mỹ Duyên
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai - 2022 - no.23 - tr.10-24 - ISSN.2354-1482
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335250
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61392
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv463S232022010.pdf748.57 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.