Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61392
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Minh Thu
dc.contributor.authorNguyễn, Mỹ Duyên
dc.date.accessioned2023-12-26T07:58:22Z-
dc.date.available2023-12-26T07:58:22Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335250en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/61392-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai - 2022 - no.23 - tr.10-24 - ISSN.2354-1482en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Đồng Naien
dc.titleẢnh hưởng của marketing số tới hành vi tiêu dùng của khách hàng: nghiên cứu điển hình tại công ty life and technology jsc = Thе impаct оf digitаl mаrkеting оn cоnsumеr purchаsing bеhаviоr: а cаsе study at Lifе аnd Tеchnоlоgy Joint Stock Companyen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv463S232022010.pdf748.57 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.