Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60362
Title: Truyền miệng trực tuyến và ý định lựa chọn nhà hàng: Vai trò của chất lượng, độ tin cậy và nhu cầu thông tin = Electronic word of mouth & restaurant choice intentions: the roles of information demand, quality, creditability
Authors: Nghiêm, Thiện Cư
Đặng, Hoàng Minh Quân
Trần, Nam Quốc
Phạm, Minh Trường
Keywords: Nghiên cứu Tài chính - Marketing
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.2 - tr.69-80 - ISSN.1859-3690
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335355
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60362
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv535V68S22022066.pdf531.6 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.