Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNghiêm, Thiện Cư
dc.contributor.authorĐặng, Hoàng Minh Quân
dc.contributor.authorTrần, Nam Quốc
dc.contributor.authorPhạm, Minh Trường
dc.date.accessioned2023-12-26T07:43:25Z-
dc.date.available2023-12-26T07:43:25Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335355en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60362-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.2 - tr.69-80 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleTruyền miệng trực tuyến và ý định lựa chọn nhà hàng: Vai trò của chất lượng, độ tin cậy và nhu cầu thông tin = Electronic word of mouth & restaurant choice intentions: the roles of information demand, quality, creditabilityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv535V68S22022066.pdf
  • Size : 531,6 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.