Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60362
Title: Truyền miệng trực tuyến và ý định lựa chọn nhà hàng: Vai trò của chất lượng, độ tin cậy và nhu cầu thông tin = Electronic word of mouth & restaurant choice intentions: the roles of information demand, quality, creditability
Authors: Nghiêm, Thiện Cư
Đặng, Hoàng Minh Quân
Trần, Nam Quốc
Phạm, Minh Trường
Keywords: Nghiên cứu Tài chính - Marketing
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính - Marketing - 2022 - no.2 - tr.69-80 - ISSN.1859-3690
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=335355
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/60362
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv535V68S22022066.pdf531.6 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.