Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59534
Title: Phương pháp mới xử lý dữ liệu mất cân bằng nâng cao hiệu quả dự đoán khách hàng rời bỏ dịch vụ = A new method of handling imbalanced data improves efficiency in predicting customer churn
Authors: Nguyễn, Hữu Xuân Trường
Nguyễn, Văn Tuấn
Lê, Xuân Đoàn
Đặng, Xuân Thọ
Keywords: Nghiên cứu Tài chính Kế toán
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Nghiên cứu Tài chính Kế toán - 2022 - no.2 - tr.59-63 - ISSN.1859-4093
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337629
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59534
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv266S022022059.pdf727.4 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

7
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.