Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59534
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Xuân Trường
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Tuấn
dc.contributor.authorLê, Xuân Đoàn
dc.contributor.authorĐặng, Xuân Thọ
dc.date.accessioned2023-12-26T07:29:17Z-
dc.date.available2023-12-26T07:29:17Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=337629en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/59534-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính Kế toán - 2022 - no.2 - tr.59-63 - ISSN.1859-4093en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính Kế toánen
dc.titlePhương pháp mới xử lý dữ liệu mất cân bằng nâng cao hiệu quả dự đoán khách hàng rời bỏ dịch vụ = A new method of handling imbalanced data improves efficiency in predicting customer churnen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv266S022022059.pdf
  • Size : 727,4 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.