Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58736
Title: | Áp dụng mô hình phát hiện sớm, can thiệp sớm và giáo dục trẻ rối loạn phổ tự kỉ dựa vào gia đình và cộng đồng: kết quả nghiên cứu trường hợp = Applying a model of early detection, early intervention and education for children with autism spectrum disorder based on family and community: case study results | Authors: | Phạm, Minh Mục Mai, Thị Phương Nguyễn, Thị Kim Hoa Nguyễn, Trọng Dần Trịnh, Thị Thu Thanh |
Keywords: | Tạp chí Giáo dục | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.3 - tr.25-30 - ISSN.2354-0753 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338753 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58736 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv216S32022025.pdf | 501.43 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.