Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58736
Title: Áp dụng mô hình phát hiện sớm, can thiệp sớm và giáo dục trẻ rối loạn phổ tự kỉ dựa vào gia đình và cộng đồng: kết quả nghiên cứu trường hợp = Applying a model of early detection, early intervention and education for children with autism spectrum disorder based on family and community: case study results
Authors: Phạm, Minh Mục
Mai, Thị Phương
Nguyễn, Thị Kim Hoa
Nguyễn, Trọng Dần
Trịnh, Thị Thu Thanh
Keywords: Tạp chí Giáo dục
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.3 - tr.25-30 - ISSN.2354-0753
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338753
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58736
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S32022025.pdf501.43 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.