Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Minh Mục
dc.contributor.authorMai, Thị Phương
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Hoa
dc.contributor.authorNguyễn, Trọng Dần
dc.contributor.authorTrịnh, Thị Thu Thanh
dc.date.accessioned2023-12-26T07:21:27Z-
dc.date.available2023-12-26T07:21:27Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338753en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58736-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.3 - tr.25-30 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleÁp dụng mô hình phát hiện sớm, can thiệp sớm và giáo dục trẻ rối loạn phổ tự kỉ dựa vào gia đình và cộng đồng: kết quả nghiên cứu trường hợp = Applying a model of early detection, early intervention and education for children with autism spectrum disorder based on family and community: case study resultsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S32022025.pdf
  • Size : 501,43 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.