Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58716
Title: | Sử dụng hồ sơ đọc của học sinh để phân hoá lớp học trong dạy học đọc hiểu văn bản = Using student reading records to differentiate classes in teaching reading comprehension | Authors: | Phạm, Thị Giao Liên | Keywords: | Tạp chí Giáo dục | Issue Date: | 2022 | Series/Report no.: | Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.3 - tr.1-6 - ISSN.2354-0753 | URI: | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338741 http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58716 |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
CVv216S32022001.pdf | 452.04 kB | Adobe PDF | View online View/Open |
CORE Recommender
Google ScholarTM
Check
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.