Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58716
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Giao Liên
dc.date.accessioned2023-12-26T07:21:21Z-
dc.date.available2023-12-26T07:21:21Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338741en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58716-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.3 - tr.1-6 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleSử dụng hồ sơ đọc của học sinh để phân hoá lớp học trong dạy học đọc hiểu văn bản = Using student reading records to differentiate classes in teaching reading comprehensionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S32022001.pdf
  • Size : 452,04 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.