Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58433
Title: Xây dựng thương hiệu quốc gia Việt Nam - Nâng tầm vị thế, chắp cánh bay xa = Building Vietnam's national brand - Raising the bar, spreading wings to fly away
Authors: Lê, Thị Thùy Chinh
Nguyễn, Thị Thu Hương
Keywords: Con số và sự kiện
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Con số và sự kiện - 2022 - no.5 - tr.9-11 - ISSN.2734-9136
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338422
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58433
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv126K2S052022009.pdf775.07 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.