Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Thùy Chinh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Hương
dc.date.accessioned2023-12-26T07:18:07Z-
dc.date.available2023-12-26T07:18:07Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=338422en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58433-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesCon số và sự kiện - 2022 - no.5 - tr.9-11 - ISSN.2734-9136en
dc.subjectCon số và sự kiệnen
dc.titleXây dựng thương hiệu quốc gia Việt Nam - Nâng tầm vị thế, chắp cánh bay xa = Building Vietnam's national brand - Raising the bar, spreading wings to fly awayen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv126K2S052022009.pdf
  • Size : 775,07 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.