Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58375
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng thương mại điện tử của người tiêu dùng trên địa bàn Hà Nội = Factors affecting intention to use e-commerce of consumers in Hanoi
Authors: Nguyễn, Thị Mai Hương
Nguyễn, Hoài Linh
Keywords: Tạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.12 - tr.124-132 - ISSN.1859-2171
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352813
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58375
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv178V227S122022124.pdf575.45 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.