Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mai Hương
dc.contributor.authorNguyễn, Hoài Linh
dc.date.accessioned2023-12-26T07:17:52Z-
dc.date.available2023-12-26T07:17:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352813en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/58375-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyên - 2022 - no.12 - tr.124-132 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ Đại học Thái Nguyênen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng thương mại điện tử của người tiêu dùng trên địa bàn Hà Nội = Factors affecting intention to use e-commerce of consumers in Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V227S122022124.pdf
  • Size : 575,45 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.