Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57144
Title: Nhận thức về năng lực vận dụng mô hình giáo dục cảm xúc - xã hội (SEL) vào dạy học của sinh viên sư phạm Việt Nam = The perception of competence to apply the social - emotional learning model into teaching of vietnamese pedagogical students
Authors: Huỳnh, Văn Sơn
Giang, Thiên Vũ
Đỗ, Tất Thiên
Nguyễn, Chung Hải
Nguyễn, Trần Minh Hải
Keywords: Khoa học giáo dục Việt Nam
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học giáo dục Việt Nam - 2022 - no.7 - tr.8-14 - ISSN.2615-8957
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339631
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57144
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv489V18S72022008.pdf478.17 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.