Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Văn Sơn
dc.contributor.authorGiang, Thiên Vũ
dc.contributor.authorĐỗ, Tất Thiên
dc.contributor.authorNguyễn, Chung Hải
dc.contributor.authorNguyễn, Trần Minh Hải
dc.date.accessioned2023-12-26T03:10:43Z-
dc.date.available2023-12-26T03:10:43Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339631en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57144-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học giáo dục Việt Nam - 2022 - no.7 - tr.8-14 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectKhoa học giáo dục Việt Namen
dc.titleNhận thức về năng lực vận dụng mô hình giáo dục cảm xúc - xã hội (SEL) vào dạy học của sinh viên sư phạm Việt Nam = The perception of competence to apply the social - emotional learning model into teaching of vietnamese pedagogical studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489V18S72022008.pdf
  • Size : 478,17 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.