Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57144
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHuỳnh, Văn Sơn
dc.contributor.authorGiang, Thiên Vũ
dc.contributor.authorĐỗ, Tất Thiên
dc.contributor.authorNguyễn, Chung Hải
dc.contributor.authorNguyễn, Trần Minh Hải
dc.date.accessioned2023-12-26T03:10:43Z-
dc.date.available2023-12-26T03:10:43Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=339631en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/57144-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học giáo dục Việt Nam - 2022 - no.7 - tr.8-14 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectKhoa học giáo dục Việt Namen
dc.titleNhận thức về năng lực vận dụng mô hình giáo dục cảm xúc - xã hội (SEL) vào dạy học của sinh viên sư phạm Việt Nam = The perception of competence to apply the social - emotional learning model into teaching of vietnamese pedagogical studentsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv489V18S72022008.pdf478.17 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.