Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55212
Title: Tác động của quản trị truyền thông marketing đến kết quả bán hàng và kết quả thương hiệu: nghiên cứu trường hợp các khách sạn 4-5 sao trên địa bàn Hà Nội = Effect of Marketing Communication Management on Sales-Related Performance and Brand-Related Performance: A Case Study of4 Star and 5 Star Hotels in Hanoi
Authors: Hoàng, Văn Thành
Nguyễn, Thị Huyền Ngân
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.162 - tr.79-91 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342541
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55212
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1622022079.pdf1.79 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.