Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55212
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Văn Thành
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Huyền Ngân
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:42Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342541en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55212-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.162 - tr.79-91 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleTác động của quản trị truyền thông marketing đến kết quả bán hàng và kết quả thương hiệu: nghiên cứu trường hợp các khách sạn 4-5 sao trên địa bàn Hà Nội = Effect of Marketing Communication Management on Sales-Related Performance and Brand-Related Performance: A Case Study of4 Star and 5 Star Hotels in Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1622022079.pdf
  • Size : 1,79 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.