Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55212
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Văn Thành
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Huyền Ngân
dc.date.accessioned2023-12-26T02:48:42Z-
dc.date.available2023-12-26T02:48:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342541en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/55212-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2022 - no.162 - tr.79-91 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleTác động của quản trị truyền thông marketing đến kết quả bán hàng và kết quả thương hiệu: nghiên cứu trường hợp các khách sạn 4-5 sao trên địa bàn Hà Nội = Effect of Marketing Communication Management on Sales-Related Performance and Brand-Related Performance: A Case Study of4 Star and 5 Star Hotels in Hanoien
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1622022079.pdf1.79 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.