Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54931
Title: Ảnh hưởng của giá trị thương hiệu lên ý định mua của người tiêu dùng tại cửa hàng chuỗi: nghiên cứu trường hợp thương hiệu CoopFood tại thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Hoàng, Lệ Chi
Keywords: Châu Mỹ Ngày nay
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Châu Mỹ Ngày nay - 2022 - no.618 - tr.36-38 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352022
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54931
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S6182022036.pdf526.27 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

22
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.