Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54931
Title: Ảnh hưởng của giá trị thương hiệu lên ý định mua của người tiêu dùng tại cửa hàng chuỗi: nghiên cứu trường hợp thương hiệu CoopFood tại thành phố Hồ Chí Minh
Authors: Hoàng, Lệ Chi
Keywords: Châu Mỹ Ngày nay
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Châu Mỹ Ngày nay - 2022 - no.618 - tr.36-38 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352022
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54931
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S6182022036.pdf
  • Size : 526,27 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.