Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54893
Title: Sự thỏa mãn khách hàng với chất lượng dịch vụ của các ngân hàng thương mại: so sánh sự khác nhau giữa các nhóm ngân hàng theo quy mô vốn
Authors: Nguyễn, Khánh Quỳnh
Keywords: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2022 - no.609 - tr.105-107 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342181
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/54893
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S6092022105.pdf368.32 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

8
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.