Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51479
Title: Tác động của tiếp thị sử dụng người có sức ảnh hưởng đến ý định mua dược mỹ phẩm của giới trẻ Việt Nam = Impact of influencer marketing on young Vietnamese consumers’ intention to buy cosmeceuticals
Authors: Nguyễn, Mai Chi
Trần, Minh Hoàng
Lưu, Hằng Phương Lam
Lê, Vũ Tùng Lâm
Nguyễn, Quỳnh Mai
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.121-124 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343069
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51479
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S122022121.pdf730.36 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

4
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

15
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.