Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51479
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Mai Chi
dc.contributor.authorTrần, Minh Hoàng
dc.contributor.authorLưu, Hằng Phương Lam
dc.contributor.authorLê, Vũ Tùng Lâm
dc.contributor.authorNguyễn, Quỳnh Mai
dc.date.accessioned2023-12-26T01:07:16Z-
dc.date.available2023-12-26T01:07:16Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343069en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51479-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.12 - tr.121-124 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleTác động của tiếp thị sử dụng người có sức ảnh hưởng đến ý định mua dược mỹ phẩm của giới trẻ Việt Nam = Impact of influencer marketing on young Vietnamese consumers’ intention to buy cosmeceuticalsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S122022121.pdf
  • Size : 730,36 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.