Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50733
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua thức ăn nhanh qua internet của người tiêu dùng tại Tp. Hồ Chí Minh = Factors influencing Ho Chi Minh City-based consumers' behavior to buy fast food on the internet
Authors: Trần, Thị Xuân Viên
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.6 - tr.97-100 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315192
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50733
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S62021097.pdf4.34 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.