Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50733
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Xuân Viên
dc.date.accessioned2023-12-20T02:42:10Z-
dc.date.available2023-12-20T02:42:10Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315192en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50733-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.6 - tr.97-100 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến hành vi mua thức ăn nhanh qua internet của người tiêu dùng tại Tp. Hồ Chí Minh = Factors influencing Ho Chi Minh City-based consumers' behavior to buy fast food on the interneten
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S62021097.pdf
  • Size : 4,34 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.