Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49538
Title: Phân tích ảnh hưởng của nhận thức về trách nhiệm xã hội đến ý định mua của người tiêu dùng tại một số siêu thị tại Hà Nội
Authors: Nguyễn, Thị Liên Hương
Lê, Huyền Trang
Keywords: Nghiên cứu Kinh tế
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Nghiên cứu Kinh tế - 2021 - no.1 - tr.77-87 - ISSN.0866-7489
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=318860
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49538
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S12021077.pdf13.16 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.