Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49309
Title: Tác động trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp đến hình ảnh thương hiệu
Authors: Lê, Đình Nghi
Đinh, Thị Kiều Chinh
Đỗ, Kim Long
Nguyễn, Thị Minh
Hồ, Quan Phú
Nguyễn, Thị Cẩm Nhung
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.9 - tr.315-319 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320127
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49309
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S92021315.pdf1.89 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.