Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49309
Title: Tác động trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp đến hình ảnh thương hiệu
Authors: Lê, Đình Nghi
Đinh, Thị Kiều Chinh
Đỗ, Kim Long
Nguyễn, Thị Minh
Hồ, Quan Phú
Nguyễn, Thị Cẩm Nhung
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.9 - tr.315-319 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320127
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49309
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S92021315.pdf1.89 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.