Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Đình Nghi
dc.contributor.authorĐinh, Thị Kiều Chinh
dc.contributor.authorĐỗ, Kim Long
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Minh
dc.contributor.authorHồ, Quan Phú
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Cẩm Nhung
dc.date.accessioned2023-12-15T07:05:05Z-
dc.date.available2023-12-15T07:05:05Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320127en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49309-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.9 - tr.315-319 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp đến hình ảnh thương hiệuen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S92021315.pdf
  • Size : 1,89 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.