Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47929
Title: Nghiên cứu mối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ, sự hài lòng và lòng trung thành của khách hàng đối với dịch vụ tại Điện lực Bà Rịa
Authors: Nguyễn, Thị Phương Thảo
Nguyễn, Duy Toản
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.9 - tr.120-123 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320262
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47929
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S92021120.pdf246.09 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.