Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46484
Title: Mối quan hệ của năng lực hấp thụ, tích hợp đa kênh và kết quả kinh doanh của doanh nghiệp bán lẻ
Authors: Nguyễn, Phương Linh
Cao, Tuấn Khanh
Keywords: Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại - 2021 - no.153 - tr.26 - 36 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321711
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46484
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1532021026.pdf6.97 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 5

1
checked on Dec 28, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.