Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46484
Title: Mối quan hệ của năng lực hấp thụ, tích hợp đa kênh và kết quả kinh doanh của doanh nghiệp bán lẻ
Authors: Nguyễn, Phương Linh
Cao, Tuấn Khanh
Keywords: Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại - 2021 - no.153 - tr.26 - 36 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321711
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46484
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1532021026.pdf6.97 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.