Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46484
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Phương Linh
dc.contributor.authorCao, Tuấn Khanh
dc.date.accessioned2023-12-15T01:48:30Z-
dc.date.available2023-12-15T01:48:30Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321711en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46484-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Thương mại - Đại học Thương mại - 2021 - no.153 - tr.26 - 36 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectKhoa học Thương mại - Đại học Thương mạien
dc.titleMối quan hệ của năng lực hấp thụ, tích hợp đa kênh và kết quả kinh doanh của doanh nghiệp bán lẻen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S1532021026.pdf6.97 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.