Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46484
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Phương Linh
dc.contributor.authorCao, Tuấn Khanh
dc.date.accessioned2023-12-15T01:48:30Z-
dc.date.available2023-12-15T01:48:30Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321711en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46484-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Thương mại - Đại học Thương mại - 2021 - no.153 - tr.26 - 36 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectKhoa học Thương mại - Đại học Thương mạien
dc.titleMối quan hệ của năng lực hấp thụ, tích hợp đa kênh và kết quả kinh doanh của doanh nghiệp bán lẻen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv286S1532021026.pdf
  • Size : 6,97 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.