Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46460
Title: Năng lực marketing của doanh nghiệp bán lẻ được tổ chức theo mô hình chuỗi cửa hàng: Thực trạng và một số giải pháp phát triển
Authors: Nguyễn, Bảo Ngọc
Keywords: Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Công thương - 2021 - no.07 - tr.78 - 83 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321642
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46460
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S72021078.pdf
  • Size : 1,93 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.