Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46460
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Bảo Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-15T01:48:23Z-
dc.date.available2023-12-15T01:48:23Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321642en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46460-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesCông thương - 2021 - no.07 - tr.78 - 83 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectCông thươngen
dc.titleNăng lực marketing của doanh nghiệp bán lẻ được tổ chức theo mô hình chuỗi cửa hàng: Thực trạng và một số giải pháp phát triểnen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S72021078.pdf1.93 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.