Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45401
Title: Mô tả chiến lược marketing hỗn hợp của công ty Trách nhiệm hữu hạn Novopharm giai đoạn 2016 - 2019
Authors: Phạm, Văn Trường
Đỗ, Thị Bích Diệp
Trương, Đình Phong
Nguyễn, Thị Thu Phương
Keywords: Tạp chí Y học Việt Nam (Tổng hội Y học Việt Nam)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Y học Việt Nam (Tổng hội Y học Việt Nam) - 2021 - no.Đặc biệt 2 - tr.230-236 - ISSN.1859-1868
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=323185
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45401
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv46V503SDB22021230.pdf487.12 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.