Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45401
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Văn Trường
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Bích Diệp
dc.contributor.authorTrương, Đình Phong
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Phương
dc.date.accessioned2023-12-15T01:36:37Z-
dc.date.available2023-12-15T01:36:37Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=323185en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45401-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Y học Việt Nam (Tổng hội Y học Việt Nam) - 2021 - no.Đặc biệt 2 - tr.230-236 - ISSN.1859-1868en
dc.subjectTạp chí Y học Việt Nam (Tổng hội Y học Việt Nam)en
dc.titleMô tả chiến lược marketing hỗn hợp của công ty Trách nhiệm hữu hạn Novopharm giai đoạn 2016 - 2019en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv46V503SDB22021230.pdf
  • Size : 487,12 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.