Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44464
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến sự chấp nhận của người tiêu dùng đối với quảng cáo lan truyền bằng video: trường hợp nghiên cứu tại Việt Nam
Authors: Nguyễn, Lê Ngọc Trâm
Keywords: Khoa học Tài chính Kế toán - Đại học Tài chính Kế toán (Bộ Tài chính)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học Tài chính Kế toán - Đại học Tài chính Kế toán (Bộ Tài chính) - 2021 - no.21 - tr.39-44 - ISSN.2354-0958
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324112
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44464
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv457S212021039.pdf796.34 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.