Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37775
Title: Quan hệ giữa chất lượng dịch vụ, hài lòng, trung thành khách hàng và ý định chuyển đổi ngân hàng: Cách tiếp cận mô hình cấu trúc tuyến tính = The relationship among customer satisfaction, customer loyalty and customers' switching intention in the banking sector: An approach of structural Equation Model
Authors: Đinh, Phi Hổ
Phạm, Hương Diên
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.6 - tr.332-347 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317894
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37775
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S62021332.pdf923.63 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.