Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37775
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Phi Hổ
dc.contributor.authorPhạm, Hương Diên
dc.date.accessioned2023-12-14T08:29:10Z-
dc.date.available2023-12-14T08:29:10Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317894en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37775-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.6 - tr.332-347 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleQuan hệ giữa chất lượng dịch vụ, hài lòng, trung thành khách hàng và ý định chuyển đổi ngân hàng: Cách tiếp cận mô hình cấu trúc tuyến tính = The relationship among customer satisfaction, customer loyalty and customers' switching intention in the banking sector: An approach of structural Equation Modelen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S62021332.pdf
  • Size : 923,63 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.