Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37717
Title: Một số biện pháp nâng cao hiệu quả hoạt động thương mại điện tử giữa doanh nghiệp và người tiêu dùng (B2C) tại Việt Nam = Some measures to improve the efficiency of the business to consumer (B2C) e-commerce model in Vietnam
Authors: Phan, Thị Hời
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.6 - tr.86-92 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317748
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37717
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S62021086.pdf373.34 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.