Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37717
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Hời
dc.date.accessioned2023-12-14T08:28:54Z-
dc.date.available2023-12-14T08:28:54Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317748en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37717-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.6 - tr.86-92 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleMột số biện pháp nâng cao hiệu quả hoạt động thương mại điện tử giữa doanh nghiệp và người tiêu dùng (B2C) tại Việt Nam = Some measures to improve the efficiency of the business to consumer (B2C) e-commerce model in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S62021086.pdf
  • Size : 373,34 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.