Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35441
Title: Truyền thông marketing các sản phẩm nhạc cụ của công ty cổ phần Thương mại - Dịch vụ - sản xuất Việt Thương (Việt Thương Music - VTM): Thực trạng và giải pháp = Marketing communication activities for musical instruments and music products of VTM: Current situation and solutions
Authors: Cao, Tuấn Khanh
Đặng, Phương Linh
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.26 - tr.114-120 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333416
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35441
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S262021114.pdf833.63 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 29, 2024

Download(s)

50
checked on Dec 29, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.