Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao, Tuấn Khanh
dc.contributor.authorĐặng, Phương Linh
dc.date.accessioned2023-12-13T01:30:40Z-
dc.date.available2023-12-13T01:30:40Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333416en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35441-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.26 - tr.114-120 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTruyền thông marketing các sản phẩm nhạc cụ của công ty cổ phần Thương mại - Dịch vụ - sản xuất Việt Thương (Việt Thương Music - VTM): Thực trạng và giải pháp = Marketing communication activities for musical instruments and music products of VTM: Current situation and solutionsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S262021114.pdf
  • Size : 833,63 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.