Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35441
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCao, Tuấn Khanh
dc.contributor.authorĐặng, Phương Linh
dc.date.accessioned2023-12-13T01:30:40Z-
dc.date.available2023-12-13T01:30:40Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333416en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35441-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.26 - tr.114-120 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTruyền thông marketing các sản phẩm nhạc cụ của công ty cổ phần Thương mại - Dịch vụ - sản xuất Việt Thương (Việt Thương Music - VTM): Thực trạng và giải pháp = Marketing communication activities for musical instruments and music products of VTM: Current situation and solutionsen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S262021114.pdf833.63 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

24
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.