Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34751
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ Internet banking tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam - Chi nhánh Trà Vinh = Factors affecting the satisfaction of customer with online banking services provided by the BIDV - Tra Vinh Province Branch
Authors: Nguyễn, Thị Búp
Nguyễn, Thị Bé Hồng
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.25 - tr.348-353 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333881
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34751
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S252021348.pdf703.14 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

3
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.