Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34751
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Búp
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bé Hồng
dc.date.accessioned2023-12-13T01:24:23Z-
dc.date.available2023-12-13T01:24:23Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333881en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34751-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.25 - tr.348-353 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ Internet banking tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam - Chi nhánh Trà Vinh = Factors affecting the satisfaction of customer with online banking services provided by the BIDV - Tra Vinh Province Branchen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S252021348.pdf703.14 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

3
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.