Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34590
Title: Một số khó khăn của học sinh tiểu học khi giải bài toán có lời văn nhìn từ góc nhìn tâm lí học – đề xuất cho chương trình giáo dục phổ thông mới của Việt Nam = Primary school students’ difficulties in written math problems from the perspective of psychology – suggestions for the new general education curriculum in Vietnam
Authors: Nguyễn, Thị Trang Nhung
Huỳnh, Văn Sơn
Nguyễn, Hồng Huân
Sầm, Vĩnh Lộc
Nguyễn, Đỗ Đoan Hạn
Keywords: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.11 - tr.2077-2084 - ISSN.1859-3100
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329015
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34590
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V18S1120212077.pdf236.5 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.