Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34590
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Trang Nhung
dc.contributor.authorHuỳnh, Văn Sơn
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Huân
dc.contributor.authorSầm, Vĩnh Lộc
dc.contributor.authorNguyễn, Đỗ Đoan Hạn
dc.date.accessioned2023-12-13T01:23:29Z-
dc.date.available2023-12-13T01:23:29Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329015en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34590-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.11 - tr.2077-2084 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleMột số khó khăn của học sinh tiểu học khi giải bài toán có lời văn nhìn từ góc nhìn tâm lí học – đề xuất cho chương trình giáo dục phổ thông mới của Việt Nam = Primary school students’ difficulties in written math problems from the perspective of psychology – suggestions for the new general education curriculum in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V18S1120212077.pdf
  • Size : 236,5 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.